Війтовецька територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,  розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «код ДК 021:2015 - 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир кисломолочний; Сир твердий)»

Дата: 26.12.2023 11:22
Кількість переглядів: 67

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 «710, постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами.

1. Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: придбання Сиру кисломолочний та Сиру твердого здійснюється для забезпечення харчуванням закладів освіти які розташовані на території громади

2. найменування замовника: Війтовецька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області;

місцезнаходження  замовника: 31256, Хмельницька область, смт. Війтівці вул. Героїв України, 4

ідентифікаційний код замовника: 04403433;

категорія замовника: Відповідно  до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»;

3. Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-12-21-014350-a

4. Предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 - 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир кисломолочний; Сир твердий)»

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3250000,00 (Триста двадцять п'ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

6. Місце постачання :Україна, Хмельницька область

№ п/п

Назва закладу

Адреса

1

Війтовецький ліцей

31256 смт. Війтівці, вул. Садова,3

2

Писарівська ліцей

31250   с. Писарівка   вул. Шкільна 6

3

Бокиївський  гімназія

31264 с. Бокиївка, вул.  Шкільна, 7

4

Писарівський заклад дошкільної освіти "Зоряночка"

31250, с. Писарівка, вул. Молодіжна, 2

5

Війтовецький заклад дошкільної освіти  "Барвіночок"

31256 смт. Війтівці вул. Героїв України, 6

6

Купільський заклад дошкільної освіти «Зернятко»

31226  с. Купіль,  вул. Центральна 35

 

7. Період постачання :  до 31.12.2024 року.

8. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями.

9. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторисних призначень на 2024рік за рахунок коштів місцевого бюджету Війтовецької селищної територіальної громади на 2024 рік.

10. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. № 275 (далі – Наказ). Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг проводиться методом порівняння ринкових цін, зокрема шляхом аналізу попередніх аналогічних закупівель за минулі періоди, інформація про які міститься в ЕЗС «Prozorro». Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю,  розраховано як  середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.

11. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

- Постачання товару здійснюється не рідше ніж 3 (трьох) разів на тиждень (крім вихідних та святкових днів).

- термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 70% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. У разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам про, що у складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.

3. Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати:

  • Скан-копію договору на проведення дезінфекції, дезодорації автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі.

  • Cкан-копії актів проведення дезінфекції, дезодорації автотранспорту за 4-й квартал 2023 року . В разі проведення дезінфекційних та дезодораційних робіт власними силами, Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують  право проведення таких робіт (вказані документи повинні бути чинні до кінця 2024 року) та скан-копії актів проведення дезінфекції, дезодорації автотранспорту  за 4-й квартал 2023 року .

4. Учасник визначає ціну на предмет закупівлі, який він пропонує постачати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи:

1) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмета закупівлі; основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання);

2) упаковка товару повинна бути індивідуальна, цілісна та непошкоджена, з необхідними реквізитами виробника (характеристиками товару (в т. ч. ваги товару), терміну зберігання). На підтвердження відповідності вказаній вимозі Учасники закупівлі повинні надати зразок затвердженої етикетки;

3) гарантійний лист виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником по цих торгах;

4) копії експертних висновків, з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам, наявності у товарі афлатоксинів М1, В1, токсичних елементів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів, а також копії експертних висновків за результатами дослідження продукції на тригліцеридний склад. Вказані документи мають бути видані Учаснику закупівлі у строк, що не перевищує 30 календарних днів до моменту подачі пропозиції;

5) копії протоколів/експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО, виданих  в поточному році.

6) копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами;

7) копію атестату про технічну компетентність лабораторії Виробника продукції;

8) копія декларації виробника, яка складена згідно чинного законодавства;

9) на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;

10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 щодо управління якістю запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;

11) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001 щодо екологічного управління стосовно  переробки молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;

12) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;

13) копію діючого сертифікату ДСТУ 4161 щодо управління безпечністю харчових продуктів по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;

14) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001 щодо управління охорони здоров’я та безпеки праці по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017;

15) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 щодо управління безпекою ланцюга постачання по переробці молока, виробництву, розповсюдженню, наданню послуг транспортування та зберігання сиру,який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат);

16) до поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001; ДСТУ ISO 14001; ДСТУ ISO 22000; ISO 45001, ДСТУ ISO 28000, Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації;

17) копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами, який виданий виробнику товару, з додаванням сертифікату та наказу про призначення відповідальної особи за впровадження НАССР, а також сертифікатів виданих водіям та/або експедиторам щодо гігієнічних вимог згідно принципів НАССР.

 ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування

Одиницівиміру

Кількість

Опис товару та його відповідність нормативним документам

Вміст жиру

(не менше)

Умови поставки та терміни придатності

1

Сир твердий

кг

500

ДСТУ 4558:2006

45%

Спеціалізованим транспортом постачальника.

Фасування–ваговий запакований у полімерну плівку масою нетто від 5 до 8 кг.

Умови та термін зберігання: не більше ніж 5 місяців з дати виготовлення при температурі від 0ºС до 8ºС та відносній вологості повітря (85±5) %.

2

Сир кисломолочний

кг

1436

ДСТУ 4554:2006

9%

Спеціалізованим транспортом постачальника.

Фасування – ваговий, пакують у спожиткову тару (пакети з поліетиленових матеріалів, відро з поліпропіленового матеріалу з кришкою) масою нетто від 500г до 1000г, маса нетто кисломолочного сиру у ящиках (та в транспортній тарі) не більшеніж 15 кг.

Умови та термін зберігання: не більше ніж 7 діб з дати виготовлення при температурі від 2 ºС до 6 ºС.

 

 *всіпосилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабовиробникаслідчитати як «абоеквівалент».

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи задоволені Ви роботою сайту?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь