Війтовецька громада

Хмельницька область, Волочиський район

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за 2019 рік

Дата: 14.01.2020 11:35
Кількість переглядів: 14

                                                                                                         

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ВІЙТОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

І засідання

 

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

від           2020 року №

 

Про підсумки роботи зі зверненнями

громадян, які надійшли до селищної

ради за   2019 рік

 

        Заслухавши інформацію керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Війтовецької селищної ради Берези А.М., про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за  2019 рік, керуючись Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008  «Про першочергові Заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Законом України «Про звернення громадян»,    ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Війтовецької селищної ради Берези А.М. про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради  за  2019 рік взяти до відома (додаток)

2. Начальнику загального відділу Демчинській І.В. щоквартально інформувати членів виконавчого комітету про підсумки роботи зі зверненнями громадян

3. Посадовим особам виконавчого комітету селищної ради:

- забезпечити дієвий контроль за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень громадян та своєчасним наданням конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень;

-  з метою недопущення випадків упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, у разі потреби, безпосередньо залучати заявників до перевірки фактів, викладених у заяві, із наданням їм можливості знайомитись з матеріалами перевірки, що у свою чергу сприятиме зменшенню кількості повторних звернень і звернень до вищестоящих органів влади;

- приділяти особливу увагу колективним зверненням громадян, котрі можуть викликати негативний суспільний резонанс;

- забезпечити першочерговий розгляд звернень громадян, які мають особливі заслуги перед Україною, а також соціально незахищених верств населення;

- у разі відмови у задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), письмово доводити до відома заявника обґрунтовані мотиви відмови з посиланням на закон та роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення;

- посилити виконавську дисципліну посадових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян та результативність вирішення порушених у них питань, у тому числі, шляхом притягнення винних у встановленому законодавством порядку до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків із розгляду звернень громадян;

- щоквартально інформувати населення на офіційному веб-сайті Війтовецької селищної ради щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян і вирішення порушених у них проблемних питань

4. Рішення виконавчого комітету від  31 жовтня 2019 року № 143 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за 9 місяців  2019 року» вважати виконаним та зняти з контролю

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Війтовецької селищної ради Березу А. М.

 

 

 

Селищний голова                                     І.  Степанюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Додаток

              до рішення виконавчого комітету

       Війтовецької селищної  ради

              №    від             2020р.

 

     Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які

надійшли до селищної ради за  2019 рік

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на протязі   2019 року здійснювались необхідні організаційні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та ефективного вирішення порушених у них питань.

       Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі. Особливо уважне ставлення приділяється до звернень громадян,  які мають особливі заслуги перед Україною, а також соціально незахищених верств населення.

       Підсумки роботи зі зверненнями громадян і вирішення порушених у них проблемних питань щоквартально розміщуються на офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Новини».

Всі звернення, які надходять до селищної ради, уважно розглядаються, викладені в них факти перевіряються, за результатами розгляду заявникам надаються своєчасно обґрунтовані відповіді. Прийом громадян у селищній раді здійснюється відповідно до затвердженого графіку особистого прийому громадян.

У приміщенні селищної ради та старостинських округів обладнано стенди, які дають можливість відвідувачам ознайомитись із основними положеннями законодавства України про звернення громадян, а також розміщено графіки прийому громадян керівниками обласної та районної рад, обласної та районної держадміністрацій, посадовими особами селищної ради.

Крім цього на офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Звернення громадян» розміщено інформацію про права громадян на звернення, графіки особистого прийому громадян, а також зразки бланків заяв, що стосуються найбільш поширених питань.

Всі рішення сесій та виконавчого комітету розміщені на офіційному веб-сайті селищної ради для публічного ознайомлення.

         Значне місце у зверненнях громадян займають земельні питання та питання соціального захисту (надання матеріальних допомог).

    Так,  за  2019 рік  надійшло 2060 письмових  звернень громадян, з них:

- по земельних питаннях – 1474

- по наданню матеріальних допомог учасникам АТО  – 2

- по наданню матеріальних допомог на лікування – 320

- по наданню матеріальних допомог на народження дитини – 25

- по наданню матеріальних допомог на ліквідацію пожежі – 2

- по наданню матеріальних допомог на поховання - 8

- по наданню матеріальних допомог на вирішення соціально-побутових потреб – 21

- по наданню матеріальних допомог на встановлення пам’ятника учаснику АТО – 2

- інші – 214.

      На особистий прийом до селищного голови, заступника селищного голови, секретаря ради та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету звернулось 227 громадян, з них:

  • по земельних питаннях – 61
  • по питанню соціального захисту населення (заяви на лікування, матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових проблем, матеріальна допомога по народженню дитини) – 69
  • по питанню благоустрою (розчищення вулиць від снігу) – 1
  • по інших питаннях (видача довідок про склад сім’ї, доходи, користування газобалонною установкою, переоформлення спадщини, обстеження житлових умов, субсидії, відкриття торгової точки, видача дров) – 96. 

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                   А. Береза

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи задоволені Ви роботою сайту?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь